Bloc de 4t PIL CEIP Enric Valor

Activitats de la classe de 4t PIL durant el curs 2011-2012

Què fas a l’estiu? 27 Juliol 2011

Filed under: Llengua — carmenavarro @ 17:22
Tags:

Deixa comentaris contant tot el que vulgues.

 

4 Responses to “Què fas a l’estiu?”

  1. Carmen Says:

    Com veig que no us animeu a contar res del que heu fet aquest estiu, començaré jo:
    He fet dos viatges, un a Marroc (està en Àfrica) i un altre al País Basc i a França.
    A Marroc feia moltíssima calor, però al País Basc s’hi estava molt fresquet. Els dos llocs m’han agradat molt, ja us contaré més coses quan tornem a classe.
    I vosaltres, què heu fet?

  2. Alex Molines Says:

    Carme jo ho estic passant molt bé. Aquest ha sigut el millor estiu. He anat a Mallorca, a Granada i al meu poble a jugar amb els meus cosins. Carme addddddddddddddeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuu, i boniques vacances.

  3. Nerea Says:

    Hola Carmen et vull dir que si un altre dia pots posar un altre enigma i ja ha començat el col·legi AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAADDDDDDDDDDDDDDD
    EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUUUUUUUUUUUUUUUU


Deixa un comentari